• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 2 آذر 1399
کد مطلب : 116492
+
-

کیوسک/ روزنامه آی [انگلیس]/ واکسن کرونا، 5‌ماه دیگر در دسترس همه


در دسترس قرارگرفتن واکسن کرونا تا 5‌ماه دیگر برای همه مردم در انگلیس، خبری است که از سوی اکثر روزنامه‌های انگلیسی منتشر شده است. این خبر براساس جدول زمانبندی لو‌رفته از وزارت بهداشت انگلیس منتشر شده است. کادر درمان از 2هفته دیگر، بالای 80ساله‌ها از یک‌ ‌ماه دیگر، افراد 15 تا50ساله هم از 2‌ماه دیگر واکسن دریافت می‌کنند. بالای 50ساله‌ها هم رایگان واکسینه می‌‌شوند تا بار روی بیمارستان‌های انگلیس کاسته شود.

روزنامه الاخبار [لبنان]
جشنواره سرخوردگی


روزنامه الاخبار صفحه نخست خود را به وضعیت عربستان در حاشیه برگزاری نشست مجازی گروه20 به میزبانی این کشور اختصاص داده است. به نوشته این روزنامه، نا‌امیدی رهبران سعودی از نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا کاملا مشهود است، چراکه در سایه پیروزی دمکرات‌ها، آخرین فرصت‌های این کشور برای عبور از پرونده‌های حقوق بشری نظیر خاشقجی یا جنگ یمن از بین می‌رود.

روزنامه العربی الجدید [قطر]
پیشروی داعش در آفریقا


روزنامه العربی الجدید در صفحه نخست خود به پیروزی‌های اخیر گروه تروریستی داعش در آفریقا پرداخته؛ پیروزی‌هایی که کاملا از چشم رسانه‌ها دور مانده است. به نوشته این روزنامه، داعش در هفته‌های اخیر موفق شده با پیشروی در کشورهای موزامبیک و کنگو به نقاط استراتژیکی ازجمله برخی بنادر مشرف به آب‌های آزاد دست یابد.

روزنامه نیویورک تایمز [آمریکا]
بایدن در مقام رئیس جمهور


روزنامه نیویورک تایمز در صفحه اول خود تصویری از نشست رئیس جمهور منتخب آمریکا، جو بایدن با معاونش کاملا هریس، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر سناتور ارشد دمکرات در مجلس سنا منتشر کرده است. به نوشته این روزنامه، بایدن بی توجه به تقلای ترامپ برای رهایی از شکست، در حال شکل دادن به برنامه‌های خود در مقام رئیس‌جمهور آمریکاست.












 

این خبر را به اشتراک بگذارید